close

最新更新的版本是1.4.2,更新的原文如下:
The survival of the Angry Birds is at stake. Dish out revenge on the greedy pigs who stole their eggs. Use the unique powers of each bird to destroy the pigs’ fortresses. Angry Birds features challenging physics-based gameplay and hours of replay value. Each of the 195 levels requires logic, skill, and force to solve.

Recent changes:
- 45 new levels
- QVGA(320x240) display resolution support
- Optimizations for more Android devices
- Fixed graphical problems

Latest version: 1.4.2 (for all Android versions)

為什麼我說終於更新了呢?因為之前的版本是不支援QVGA的手機的,
而我的手機是wildfire野火機,他的解析度:240 X 320 QVGA,所以我的
手機沒有支援所以是不能玩的,之前在公司有看同事都在玩,覺得
這些鳥好無厘頭也好可愛,這一次的更新也讓我可以接觸到這一款好
玩又有深度的好遊戲...


這一次更新的重點就是增加了45個關卡,支援了我上面所說的QVGA手
機,也做了些優化,下載完成後到我的手機,感覺還滿吃力的,有點
LAG的感覺但是沒關係,只要能玩打發一下空閒的時間就行了。


下載的方式很簡單,只要到你的Android Market裡打入Angry Birds就行了~

所以還沒玩過的捧油們,趕快去下載來玩喔~重點是免費的唷... 


幫大家找到了Angry Birds 的卡通,請大家慢慢觀賞(下台一鞠躬)


arrow
arrow
    全站熱搜

    鄭凱文 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()